torsdag 18 februari 2010

Tänk lite!

1 dag kvar till D-day...
Började inge bra imorse med ett fördjävligt uselt humör när en viss person som vanligt kommer med en av sina uppeppande komentarer och får all motivation och självförtroende att rasa ner i backen... Serriöst ibland tror jag inte hon tänker på vad hon säger eller hur det kommer låta när det kommer ut..
Aja efter lite eftertanke och hårdhänt mockande kunde jag lägga det bakom mej när jag iallafall vet att det inte stämmer utan det var ett antagande jag helt enkelt inte svarade ifrån på. Red sen utan hjälp av stege Diesel som var härligt värre och ryktade snygging 2 som fällde av alla sin päls på mej som hämnd för den tråkiga inomhus vilan :P
Kärlek till klassen iaf som är den som alltid piggar upp och gör dagarna roliga, förlåt om jag fräste åt nån imorse mitt fel, ska inte hända igen xP
Nu sak jag se till att vara lite nyttig och städa upp här hemma och tvätta(Y)!
Från vansbro, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar