onsdag 14 april 2010

Slapp dag

Har haft en allmänt slapp dag idag.
Lyckades mot all förmodan stå inför 8:orna imorse utan att få ett nervöst sammanbrott och fick även min efterlängtade bulle! Har även fixat tid för håruppsättning till balen, nytt bankkort och vart till malung en sväng. Fick mej en stor chock och besvikelse som ändrar mina planer något så vi får se hur det blir nästa helg..
Men dressyren på hoppestjärnan gick bra och längtar till han kan komma till vansbro <3
Skulle sen skaffa mej inspiration för att skriva om korstågen under medeltiden vilket slutade med att jag tillbringade ex antal timmar med att se på Arn filmerna och inte plugga alls vilket inte direkt var tanken, men skit bra filmer iaf ;) Ska fortsätta med mitt tv-tittande som har switchat från krigande riddare i full galopp till tecknade amerikaner som använder fuck minst 10ggr per avsnitt, family guy i mitt hjärta ;)
Från Vansbro, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar