måndag 21 mars 2011

I´m alive!

3 månader senare insåg jag att min flitiga bloggande inte längre har varit särskilt flitigt, är dock på tok för slö för att i detalj beskriva vad jag har sysslat med. Men för skojjs skull kan vi göra en punkt lista som drar de nödvändigaste (Y)

- Flyttat till Göteborg, träffat underbara människor och hästar. Utvecklats som ryttare och kommit framåt med Sanny.

- Festat, utan att däcka eller villa bort mej i storstaden ;)

- Kan numer köra storstadstraffik, hälsat på Felicia och haft besök från dalarna!

- Fått ny bil, nytt jobb och nytt boende för både mej och hästen åt kungsbacka hållet :)

- Lärt känna mer av släkten och helt ändrat musiksmak, NRJ i mitt hjärta <3

- Börjat träna och ändra kostvanorna, jag vet är lika förvånad ;)

Hmm ja de var antagligen de mest intressanat som har hänt utan att gå in på detaljer, har garanterat glömt att skriva hälften men men! Ska dessutom försöka lova att bli mer flitig i mitt skrivande men som sagt har jag lite mer liv här än i England så bli inte för optimistiska ;)
Från Göteborg, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar