lördag 1 maj 2010

5 dagar kvar!

AA bara fem dagar kvar till hästskötar examen! :S Blir hårdplugg nån stop de närmsta dagarna och ska försöka mej på splitzningen igen, som inte vill göra som jag vill utan bara blir fel hela tiden! Aja kan inte värre än suga eller faila stort så de är bara att bita ihop och få det gjort (Y)
Valborg igår, mindre lyckat men får tas igen vid senare tillfälle hade iallafall trevligt folk som sällskap vilket kompenserade lite^^
Längtar som fan till studentveckan nu, då allt förhoppningsvis ska vara klart och man kan ägna hela veckan åt att ha roligt istället vilket jag defenitivt tänker se till att ha innan jag lämnar detta ställe och de bästa :D
Ska fortsätta med mitt filmmarathon som hittills har bestått av Arn, 10 orsaker att hata dej och American Pie - Beta House. Funderar på om jag ska dregla lite till Twilight eller se ghost.. hm dagens i-lands problem xP
Från Vansbro, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar