fredag 14 maj 2010

Mystur i skogen

Hm varför kan inte resten av folket gå ut och festa när jag vill!?
Här har vi ju setat och haft nedräkning för att kunna gå ut och festa men istället sitter jag här i myskläder och har roat mej med att städa hela lägenheten och tvättat, Illa!
Vi får hoppas på förbättring tills imorron, då ska det hända nått om jag så måste offra min egna lägenhet xP
Har haft en riktig mysdag i stallet iallafall med en timmes skritt och jogging tur i sällskap av hanna och kintus. Ofc lyckades sanny ännu en gång att trampa av sej en sko när hon i ett försök till smidighet skulle hoppa undan för en vatten pöl..-.- SUCK! Fan fjärde skon på 2 veckor!
Men förutom det var de helmysigt och till och med så varmt att man inte behövde jacka (Y)!
Och som den äkta dressyrmupp red jag självklart ut i skogen med blankputsade stövlar, sporrar och matchade schabrak med spöet, tyckte jag var duktigt av mej ;)
Nej nu jag ska väll hänga lite tvätt och vara duktig och motstå Hannas försök till att köpa choklad xP
Från vansbro, Hade!

1 kommentar:

  1. hoppas verkligen för sannys egen skull att det inte var en av de skor jag satte dit ;) du får limma fast skorna vettu ;P

    SvaraRadera