söndag 5 december 2010

Nedräkningen har börjat

Mina damer och herrar imorron är det precis 10 dagar kvar tills vi sätter våra fötter på svensk mark igen (Y)!
Här i England har vi iallafall haft en stor i-lands kris, det kom 1,5 dm snö... Hästarna fick stå, ingen kunde köra för alla envisades med att endast inneha sommardäck och gasen till våran icke varma trailer valde att ge upp. För att sedan inte nämna att över 6000 skolor stängde och alla körde av vägen, pinsamt England.. xP
Var lite smått oroliga där ett tag att vi inte skulle komma hem heller eftersom flygplatserna också valde att stänga men faktiskt nu två dagar senare har precis allt smält bort. Detta är ett bra underligt land om jag får säga det själv. Självklart gjorde ju även snö "kaoset" att dressyr tävlingen blev inställd så jag och Matrix fick vackert stanna hemma istället FAN!
Blir att börja packa och dona redan idag eftersom Sanny den lyckosten får åka mot Sverige och Göteborg redan imorron och smarta som vi är kommer vi skicka med henne massa av våra grejer också så får vi plats med andra nödvändigheter i våra väskor;)
Och ja by the way mitt internet har tagit slut ännu en gång, men till mitt försvar så satt jag bara på FB! Vilket med lite avancerad matteräkning ger slutsatsen att det INTE var mitt fel denna gång, det skit internetet är de absolut sista jag kommer sakna..
Nej plikten kallar eller snarare 5 skitiga boxar som måste bytas ut (Y)
Från England, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar