söndag 20 december 2009

Mysdag

Märks att ett lov var behövligt i mitt fall, blev väckt klockan 1 av pappa som tyckte att jag inte skulle sova bort hela dagen xP
Har iallafall haft en riktig mysdag, åkte in en sväng och fikade på mora med mor och far när jag väl masat mej upp ur sängen :P
Sen blev det Avatar på bio, tänkte först att det skulle bli ett par bortslösade timmar men kan lungt konstatera att det var den bästa film jag någonsin sett! Fy fan vad bra gjord den var!
Verkar som att det bara visas bra filmer just nu då jag såg en riktigt bra film även igår, Stardust som var riktigt rolig:P
Herregud låter som jag inte gör annat än tittar på film men men man måste väll ha en hobby;)
Blir en riktig stalldag imorron, stallet ska storstädas och pyntas och snygging nr 1 ska få lite kärlek innan vi åker iväg till vansbro och hämtar upp sanny:D
Från orsa, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar