fredag 4 december 2009

Vingar av glas

Ge mej vingar!
Eller nått rädsledämpande medel för nu tror jag att jag blir tokig på mej själv!
Stackars arthur får lov att stå ut med en paralyserad ryttare varje gång vi rider mot en oxer så nu måste lite mentalträning sättas in tror jag för så här kan vi inte hålla på! Tydligen är Erika Lundberg inte skapt för att hoppa breda hinder xP
Kompenserade iallafall upp med ett super pass på sanny som var helt underbar och gick så fint men jag tror hon har missuppfattat att hon ska bli dressyrare, galopperade lite fint längst spåret när hon helt plötsligt siktar in sej på en 1 m oxer som står längst långsidan och blev skit sur när jag i lite panik fort som fan styrde förbi. Smällde ordentligt i väggen ett tag xP
Blev sen mys framför tvn med härliga brudar och idol där de bästa gick vidare!
Men nu måste jag släpa mej till sängen och upp till jouren imorron...:P
Från vansbro, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar