onsdag 30 december 2009

One down, one more to go!

Yez vänster kotan är nu officiellt botad!!:D
Men blev istället behandlad på höger kota xP
Aja bara 3 veckor till sen ska väll den skiten vara över hoppas jag och tills vidare har jag ju alltid den "lilla" svarta att rida på som bara blir större och större :P
Satan jag som skulle ha en LITEN storhäst men det verkar mer och mer som att jag kommer få dras med en stor storhäst, men får se de som en utmaning! Hur hög kan hästen bli innan jag officiellt ser ut som en myra;)
Insåg i morse att hon inte klarar av 1½ veckas vila iallafall även fast den där ½ var oplanerad då det var på tok för kallt, men då hon till och med blev rädd för att det knastrade under hovarna när hon gick insåg jag att de bara var att sitta upp:P
Skit kul hade vi och tror nog att jag hädanefter kommer ha en skogsmulle istället för en dressyr häst:D Särskilt intressant blev det när byns alcoholist kommer farande på en spark iförd nått djurliknande och ger mej goda och värdefulla råd i hästhantering som var sååå välbehövliga;)
Laddad som fan för nyår imorron!! Så nu ska jag packa!:D
Från orsa, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar