lördag 26 juni 2010

Tävling och BBQ!

Helt underbar dag!
Började dagen med en slowhack i det fina vädret med sandra och hoppe hästarna innan det blev lite fin puts och inpackning i lastbilen för att dra på hopptävling igen. Sandra stannade hemma och jag fick trevligt sällskap av tävlingssugna och taggade ryttare och väl framme skötte sej alla hästar toppen bra! Matrix var väl som vanligt en totally pain in the ass men vann en klass, nolla den andra och kom trea i sista medans topphästen Lester vann sista 1.20 och kom trea i uppvärmningen. "Mina" hästar är bara bäst helt enkelt och ofc vann dom pga av min briljanta groomning ;) In my dreams xP
Väl hemma igen blev det att kasta in hästarna och börja göra sej i ordning för BBQ fest hos grannen som var det absolut bästa jag vart med om! Härligt folk, lekar av alla de slag och mat, mat, mat och åter mat xP Ska faktiskt tillägga att jag och sandra ställde upp och var med i dragkamp och en kille ställde tom upp i snoddleken å mina vägnar ;) Dock måste jag säga att hitills är jag GRYMT besviken på killutbudet i grannskapet men nu har vi iof bara vart här 2 veckor men endå :P
Lite bilder föreställande Anna, hennes man Simon och deras dotter Charlotte. Den härliga elden vi myste runt när det blev mörkt och alpackorna som intressant spanade på lekarna :D
Från England, Godnatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar