onsdag 30 juni 2010

Äntligen riktig dressyr!

Tog bara 2 ½ vecka men nu har jag äntligen fått uppleva lite äkta dressyr, väldigt gött kan jag lova!
Har hunnit med ganska mycket här borta under de senaste dagarna med shopping, solning, tävlingar och ridning. Har flitigt förjäves försökt sola bort min snygga bondbränna utan något resultat alls medans Sandra den jäveln är alldeles brun... Tror jag får ta till mer drastiska metoder och köra med frityr olja och sen lägga mej i solen, de borde ge nått resultat eller vad tror ni ;)
Dessutom måste jag poängtera att vi fortfarande är sams tro det eller ej, trots att Sandra bokstavligt talat nästan fick ta till våld för att få min städ motivation att höja sej och vi spenderade flera timmar med att skura väggar och tag rena, då är det illa! Men nu är det då så skinde rent det kan bli och jag behöver inte uppbåda motivation till sådana triviala saker nå mer på ett bra tag! (Y)
Denna dag fick ett stort plus iallafall när jag äntligen fick se lite äkta dressyr när Anna tog ut en dressyr tränare för första gången och Erika hängde flitigt vid ridbanan ihopp om att snappa upp nått användbart xP Pratade även med snälla Anna om sanny och vips så har vi nu preliminär bokat så hon kommer ner nästa vecka med buss! HÄRLIGT!
Nej nu mina vänner blir det sängen, snygga hovslagare kommer imorron så då måste man vara lite klar i huvudet ;)
Från England, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar