lördag 19 juni 2010

Update nr2

Så, ska försöka få med lite mer info denna gång.
Sitter för tillfället och ser på intressant försök till dressyr på ridbanan alldeles vid husvagnen. Vet dock inte om tok galopp med såg i munnen och skumpande kan klassas som dressyr, men vad vet väll jag xP Dagarna går iallafall fort här borta med fullspäckade dagar och uppgifter som ska skötas. Börjar varje dag med roligt uppvaknande klockan 6 i iskall husvagn och hemlängtan till svenskt sommarlov men har hittills vart duktig och lyckats masa mej upp utan att sandra ska få lov att dra upp mej:P
Sedan väntar hästarna i olika barn (stallsektioner) och dryg hingsten Felix är inte sen med att skynda på oss om vi skulle få för oss att sega några minuter. Mockning, vattning, fodring, skrittmaskin och lite in/ut släpp senare är det frukost och sedan är det dags för hackning och skolning av hästarna. Hackning menas trav och skritt på asfalt i entimmes block och har redan setat på Annas 1,2 miljoners stjärna som faktiskt med mej på ryggen ser ut lite som en ardenner xP Lunch och eftermiddag/kväll med sysslor av alla de slag sen är vi klara vid runt 5.
Sandra är något av de enklaste jag bott med och illa nog har vi hamnat i något slags gammalt par stuk, sandra städar och ser till att de är fint, jag uppskattar, lugnar och ser till att köra bilen. Självklart har sedan de flesta dagar slutat med något slags flöt på kvällarna vilket inte ingick i min plan om nytt liv men aja de kommer nog ska ni se xP
Anna är då en riktigt härlig person som skämmer bort oss och är trevlig dock med något bestämda åsikter och lite Nan stuk över sej om ni förstår vad jag menar ;)
Finns så mycket att berätta men ingen aning hur jag ska få med allt xP Speciella önskemål är bara att önska i kommentarer så ska jag göra mitt bästa att ge svar:)
Nej nu börjar klockan bli 9, dax att sova alltså;)
Från England, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar