onsdag 21 juli 2010

Come dine with me!

Jag citerar mej själv "Jag skulle aldrig någonsin bli så desperat att jag satt och kollade på sådana skit program som halv 8 hos mej!" och vad sitter jag klistrad framför varje lunch och kollar på...xP
Men till mitt försvar finns endast 4 kanaler och valet mellan vädret eller matprogram är inte så svårt även om det råkar vara engelska versionen av halv 8 hos mej xP Men med mina magra kunskaper om matlagning som endast innefattar pastatillagning och diverse stekpanne mat gör det nog inte alls något om jag får lite inspiration :P Plus att jag nu ännu en gång kommit fram till att min motions motivation måste komma igång igen om jag inte ska påbörja att rulla fram eller helt enkelt se ut som majoriteten av befolkning gör här xP Dock har jag en liten bit kvar då jag i detta nu sitter med jordgubbar, choklad och englands version av plockgodis, men som jag alltid hoppas så kommer motivationen snart! Eller inte alls ..xP
Bilden är från tävlingen i helgen och är från Brightlings terrängbana, eller en del av den :P
Från England, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar