fredag 30 juli 2010

Cirkus konster (Y)

Har insett att min häst är menad för cirkus istället för dressyr senaste tricket vi prövade idag var gå baklänges på bakbenen, imponerande xP
Men annars skötte hon sej faktiskt och var ovanligt sammarbetsvillig trots nymålad ridbana och hinder utställda och kunde till och med göra bakdels vändning (Y)
Och medans jag rider sysselsätter sej sandra med intriger och draman som sedan blir underhållning att lyssna på för resten av kvällen senaste var payback på diverse idioter, mycket underhållande måste jag påstå :P Vi lyckades även förstöra det enda nöjet vi haft att se fram emot under denna vistelse genom en bakgrundscheck vilket inte resulterade särskilt bra och tog ganska snabbt bort det lilla nöjet.. Men shit the same finns inte så mycket annat här så de är väll bara att testa iallafall det kan ju vara bra endå ;)
Har dock kommit fram till att jag omvandlats till gammal kärring då mitt nöje om dagarna har blivit matlagnings och antik program dom lediga stunder vi inte tillbringar med hästarna vilket är VÄLDIGT illa! Så här kan det inte fortsätta! :P
Nej nu ska jag lägga mej i sängen och fundera mer på min omvandling som måste komma inom en snar framtid om min ungdom ska vara inom räddning!
Från England, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar