måndag 2 augusti 2010

Värsta kändis spottern!

Har sett mina drömmars hästlastbil som trust me har ALLT även dusch för hästar. dock kommer dessa kvaliteter med ett pris och är därför inte konstigt att det råkade vara Mark Todd som var ägaren ;)
Gick iallafall upp tjugo över tre för fodring av hästar och drog iväg vid 4 till en tävling som låg typ 3 timmar bort. Kan lungt säga att jag inte är gjord för tidiga mornar men lyckades tack och lov inte försova mej eller annat pinsamt utan fick ta igen förlorad sömn så gott det gick i bussen dit:P Blev genast piggare när vi kommit fram och jag insåg att vi stod bredvid trevliga fransmänn och Mark Todd vilket inte alls var fel och jag och hästägarna stod ivrigt och spanade för att få en skymt av honom och stod inte alls med beundran i blicken och andedräktigt betraktade alla finesser som fanns på hans fler miljons buss xP
Hästarna skötte sej skapligt men var inte på topp så blev inga toppen resultat men alla dagar kan man inte vara bäst och vi hade det ganska roligt endå och fick se riktigt bra ridning av alla stjärnor som var ute och provade sina unghästar. Träffade sedan både Mark Todd och William Fox-Pitt men turligt nog var mina trogna spanare med mej och kunde påpeka det för mej annars hade jag aldrig fattat det xP
Har även haft sovmorgon till kvart i 1 idag så jävla gött! Hämtade sedan nya bilen med Anna och drog ut på premiärtur med sandra för att handla lite nödvändigheter för kvällen alias Ben and Jerrys (Y)
Imorron väntar det jobb igen och ridning på min underbara häst som nu har gett upp pain in the ass stuket och faktiskt har insett vidden av sammarbete, OS här kommer vi!
Från England, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar