torsdag 5 augusti 2010

In dame good mood!!

Har precis avslutat mitt sorgliga medlidande med mej själv och har istället bytt ut det till att istället vara pepp som fan!
Hela gården för mej själv imorron med endast en praktikant och de flesta hästar på vila vilket automatiskt innebär mer slöande framför tvn och ledig tid, DET gillar vi !(Y)
Kommer sedan att för 10 dagar framåt ha runt 4 hästar om dagen att få dressyra runt på förutom sanny, häääärligt! Allt som behövdes för att vända den annars allmänna skit dagen till en toppen dag var alltså ett bra dressyr pass på Guy, trevligt folk och jordgubbar med smält choklad att jag inte tänkte på det igår;)
Men har dock kommit fram till att polisen här borta dras till mej då jag blev stoppad idag påväg för att inhandla mina jordgubbar då dom trodde jag var en biltjuv då vi inte hade tvättat bort säljinformationen på framrutan xP Men de trixade jag mej på nervös engelska ur och fick mej även ett solstrålsleende och en vink från snygga killen vi spanar på i lilla butiken i bilen hem sen, ännu en anledning till att den här dagen bara blev bättre :P
Är annars inte alls ett dugg avundsjuk på Sandra som är på ett mysigt hotell och har sovmorgon i flera dagar jag menar vad är väll det mot en gungande trailer och skitiga boxar.....
Nej nu när jag började skriva så positivt ska jag inte börja klaga igen så lika bra jag bara släpper det där ämnet och önskar er en god natt för det ska jag defenitivt ha!
Från England, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar