onsdag 4 augusti 2010

Erika Jones dagbok..

Medans sandra är ute och roar sej med albin sitter jag här helt själv i min ensamhet och tycker ruskigt synd om mej själv!
Medans jag iallafall är inne i det ska jag passa på att klaga lite till och mitt totalt obefintliga sociala liv står högst på klagolistan och fick lov att trösta mej med Ben and Jerrys för att det skulle kännas bättre, vilket är ännu mer sorgligt då jag inte ens tycker om glass -.-
Nej nog nu, bara för att du sitter hel isolerad ute på en regning ö helt ensam i en trailer och måste gå upp 5 imorron för att mocka skit ska du inte klaga, I´m living the dream! xP
Kan dock iallafall för att bidra med något positivt informera om att jag ska dressyra med Matrix imorron.. Tjoho! Nej, det hade ingen så där direkt uppiggande effekt på mej så jag gissar att även den informationen inte hade någon positiv verkan på er heller stackare som fått lov att stå ut med att läsa detta så för att inte helt förlora min trogna skara med lojala läsare ska jag lägga in nått mer roligare senare när mitt stora medlidande med mej själv har försvunnit något så när ;)
Nej ska jag vara ärlig så känns det till och med lite meningslöst att lägga in nått hurtigt och glatt Hade! så ni får nöja er med tjipp eller nått annat passande, så från England, Tjipp eller nått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar