tisdag 20 juli 2010

I know..

Sämst på uppdatering eller vad, så duktig var jag på att hålla löftet om uppdatering minst en gång per dag xP
Sitter iaf här i min ensamhet och tycker ruskigt synd om mej själv som lyckts dra på mej en förkylning i 30 graders värme. Fråga mej inte hur tusan jag lyckades med det xP
Var även duktig och gjorde slut på mitt bredband när jag laddade hem filmer så de blir att sno Sandras så ofta det går, därav dålig uppdatering när FB måste catchas upp först av allt och cyanide and happiness måste läsas, måste ju hålla mej uppdaterad om vad alla ni som har ett liv gör där ute ;P
Själv har jag vart på lite fler tävlingar och står fortfarande fast vid min övertygelse att de är skit häftigt men tror jag dock är på tok för feg för sådant, mer markbundna aktiviteter med häst som hmm... DRESSYR! är defenitivt min grej:P Lyckades även med avramling nr 2 men denna gång på Matrix, PINSAMT!
Erika var ju smart och litade på hästen på galoppbanan av alla ställen och skrittade runt på långa tyglar och helt i sin egna lilla värld, resten är nog inte så svårt att räkna ut men helt plötsligt fann jag mej själv stående bredvid hästen istället för sittandes på, så hittills alltså 2-Erika 0-Sandra... De fungerar INTE med matten där!
Nej nu ska jag poppa lite musik tycka mer synd om mej själv och se fram emot torsdag då våra nyfunna guider kanske har kommit fram till vilket ställe dom ska dra med oss ut till ;)
Från England, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar