fredag 19 november 2010

London dag 1!

Dag 1 är härmed avklarad!
Efter en helt okej förmiddag i stallet och skjuts av bästa Sandra till tåget drog jag till London för lite frihet i några dagar. Klev förvirrad ut bland alla London bor och som TUR var hittade jag Madde som för säkerhetsskull kom till tågstationen och mötte mej, vem vet hur det hade slutat annars lixom med mitt icke existerande lokalsinne;) Träffade hennes rom mate Sanna åxå och efter lite om och men (eller snarare Maddes ska bara tvätta håret;)) Kom vi äntligen iväg och hade roliga svenska religions diskussioner på bussen och drog till chinawhite där vi kom in gratis av den svenska vakten och efter en väldigt seg start blev de äntligen lite drinkar och häng med egyptier som inte alls var svinrika och sedan följande efter party i deras hotellrum. Trust me du har inte partat ordentligt förrens du efterpartar till engelsk radio xP
Dagens klockrena raggningsreplik lyder även;
- Jag kommer från portugal där ja ska flytta tillbaka till sen när jag tagit examen i juridik för min son bor där.. Men jag är skild från hans mamma och är defenitivt singel och han är ju bara 2 år.. Jag älskar sverige förresten, har jag sagt det?
haha ;)
klockan 5 hittade vi iallafall hem igen och trängde ner oss i Maddes lilla säng, en lyckad partykväll (Y)
ar spenderat denna dagen med att sightsee för mej själv då Madde den stackarn jobbade idag, update hon lever fortfarande;)
Traskade ner till Nottinghill, spanade i butiker och fönstershoppade och passade på att leta reda på vart jag ska åka ifrån för att hitta till Viktoria där resterande orsingar kommer om cirka 2 timmar, vill ju inte göra de i mörkret direkt:P
Hittade även älskade toblerone till extra pris på tesco att underhålla mej med innan jag drar så kvällen är räddad!
Nej packa ner allt igen var de jag skulle göra, dag 2 inleds om T - 2 timmar så lika bra jag börja förbereda mej!
Från London, Hade!

1 kommentar:

  1. http://desomarnagot.blogg.se/?tmp=24203210
    Länka!! :)

    SvaraRadera