tisdag 9 november 2010

Japp I did it again..

Ja jag lyckades ännu en gång att köra slut på mitt internet, men det var för en god orsak! Jag menar vem klarar sej utan att titta på vänner avsnitt från internet varje dag lixom xP
Har hunnit med ganska mycket här borta sen sist iallafall planerat in ett London besök med orsingar, tävlat Sanny och fixat nytt jobb!
Sanny har kan numera lägga in en gris rosa rossett i sin samling då vi kom 5a i första inomhus tävlingen. Mycket nytt och tutande bilar parkerade i ridhuset gav väll en något spänd häst men duktig som hon var gick hon iallafall framåt och efter halva programmet släppte alla spänningar och koncentrationen kom. Finast hästen <3
Åker tillbaka till samma ställe för tävling nu på söndag igen så får vi se vad hon säger denna gång och drar även med Sandra och Lilly håll tummarna för att jag kommer levande därifrån, man vet aldrig vad en nervös Sandra resulterar i ;)
Har äntligen fixat nytt jobb åxå vilket är sååå skönt att slippa fundera mer på! Ringde helt enkelt till vena dressyrcenter där jag köpte sanny och frågade om de hade lärlingsplatsen kvar och de var inga problem, bara att packa ner mej själv och hästen och åka till Göteborg i December. Kommer få mycket hjälp med Sanny och unghäst erfarenhet så det ser vi defenitivt jätte mycket fram emot!
Och eftersom England har fått något allvarligt emot oss och ger oss tornados och ruskiga regnoväder ska jag väll packa in mej för att gå ut för att göra eftermiddan..
Från England, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar