onsdag 2 september 2009

Hmm.

Då har jag till min ponnys stora förskräckelse rakat av ullpälsen, eller kanske inte så extremt men på god väg att bli iallafall och för en gång skull vart det lika på båda sidorna och han såg inte helt förjävlig ut x)
Passade även på att innan hoppa lite med pessoabett denna gång vilket vart så! mycket bättre men fortfarande är vi båda lika stora fegisar när det kommer till att hoppa oxrar, fattar inte riktigt hur jag ska få motivation till att hoppa 1m oxrar som är typ JÄTTE högt och JÄTE brett!
Visserligen Joppe som jag hoppar på men ändå nån måste ju rida åxå x)
Nu har Joppe förresten landat i Vansbro, var jätte duktig på pay and jump så imorron blir det dressyr (!) och sen hoppträning för Nan på fredag :D

Har iallafall beslut mej för att läsa Matte c så nu blir det hårdplugg med matten om jag ska hinna, men eftersom jag just nu sitter med prov imorron klockan är typ 10 på kvällen och jag har inte änns öppnat böckerna så undrar jag igentligen om det kommer lyckas över huvud taget?
Aja ska låta tanken gro lite så kommer nog motivationen så småningom, fast egentligen är det inte motivation jag saknar utan snarare är det viljan att börja som inte riktigt har infunnit sej och som verkar vara spårlöst försvunnen.
Ny dag nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar