söndag 13 september 2009

Tävling!

Lite dåligt updaterat jag vet men har man vart nervös och laddat å tränat på ponnysarna hela dagarna så finns det inte mycket ork kvar :P
Red superstjärna nummer 1 igår med lite programträning och efter att ha x antal gåger setat och repiterat endast uppridning, sväng höger och öppna kommer jag på att allt som krävdes var att gena lite i hörnet så blev det plötsligt inga som hellst problem och hela programmet gick super!
Laddad till helgen och eliten!!:D

Hopptävlingen som vi gått och "längtat" efter hela veckan är nu officiellt avklarad!
Insåg igår att när vi hoppade bana med felicia i söndags måste oxrarna som jag var totalt livrädd för legat på minst 1,10 så mitt lilla sammanbrott är nu helt förståeligt eftersom bara idioter hoppar så högt x)
Toppen gick tävlingen iallafall!
Vann 90 även fast jag lite snyggt ramlade av innan vi änns hoppat ett omhoppningshinder men ingen var felfri så en stolt joppe showade och kastade överlägsna blickar åt alla håll när rosseten kommit på plats.
Blev sen värvad till laget i brist på ryttare och red ofc sist med 2 felfria, ingen press alls :P
Rev sista hindret men vi lyckades ta 2a platsen och ännu fler rosseter till en ännu stoltare joppe :P
Nej super dag och super ponny kan man bara summera dagen och hästen som, kommer sakna dej så mycket joppe men hälsa på dej ska jag :) <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar