onsdag 16 september 2009

Sälen

Seriöst det är fan farligt att hälsa på mormor och morfar!
Sen jag satte foten innanför dörren har jag inte gjort annat än ätit och ätit och ätit och ätit.
Är det inte glass (som jag btw inte änns gillar) är det godis, mat, revbensspjäll eller nått annat. Nu tänker nog dom flesta, varför äter du då?
Men då har dom nog aldrig varit utsatt för någon som min mormor, seriöst känner mej som värsta bad guy om jag inte åtminstonde smakar eller tar lite till av allt hon nu sätter fram eller kommer på att hon har hemma. Och sen måste vi ju ner på byn och fika och träffa folk åxå, minst tusen personer känns det som kommer fram och pratar och massa E on int lik mor sin och Nu har du allt blitt stor. Känns lite som att nu när inte fjället är öppet är den nya sevärdheten Erika Lundberg som är släkt med en tredjedel av sälen och har körkort x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar