torsdag 3 september 2009

Toppen dag!

Toppen dag är det ända ord som kan beskriva hur denna dag har varit!
Grisen var så jävla fin, seriöst bara helt framåt och skolorna bara flöt på framåt ryser nästan bara jag tänker på det, eliten om två veckor!!
Resterande av dagen flöt bara på och sen gick även joppe helt klockrent, skitfin i dressyren och vart tillslut riktigt fin och avspänd i galoppen så nu är vi laddade för hoppningen imorron!:D
Längtar som fan till morgondagens upplägg iallafall som hittils ser ut som så
1.Hoppning med Joppe

2.God lunch x)
3.Mys med Grisen
4.PARTY!!:D
Nej nu ska jag börja plugga hovlära som igentligen skulle ha pluggats igår oc vart klart idag men skicklig som jag är förflyttade jag det framåt en dag så då är det kanske bäst jag börjar:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar