söndag 22 november 2009

En biltur senare..

Då var man tillbaka i vansbro ännu en gång.
Skillnaden är dock att istället för en liten gul har jag med mej en stor svart, hon måste ha växt för så här stor kom jag inte ihåg att hon var xP
Lite knäpp är hon då eller kanske inte men när vi skulle åka gick hon rakt in i transporten, gick ur jätte lungt, sprang lite i ridhuset när vi kom fram och stod sen och sov på gången medans jag fixa och höll på. Då har hon inte åkt transport på 1 år, aldrig vart i vansbro och det var fullt i okända hästar runt omkring.
Hm undrar jag när hon inser att det kanske fattas en liten brun sak kallad arne :P
Ska försöka mej på att raka henne imorgon men är hon på sånt här humör så tror jag nog knappast att det ska vara några problem :P
Nej nu blir det pannkaka och mys framför tvn!

Från vansbro, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar