tisdag 24 november 2009

Nej kanske inte skulle testa det nej

Hm ibland undrar jag verkligen var jag får mina ideer ifrån?
Pillade lite på förpackningen till alvedon och genast kom tanken;
Undrar vad som händer om jag skulle sätta i mej alla dom här??
Seriöst det är tur att jag har någon slags själv diciplin iallafall annars skulle jag nog inte ha några ben att stå på om jag följde alla mina nycker och funderingar xP
Lyckades masa mej upp till simmningen i morse iallafall! Stolt!
Men segt som sirap gick det och inget direkt flyt hade man heller men lyckades komma igenom 1,4 km iallafall trots diverse stoppklossar på banan ;)

Har äntligen sett twilight och jag kan säga att jag har hittat min nya blivande man! Russel Crowe är nu för tillfället dumpad och ersatt av Edward Cullen, vampyr och iskall men sååå snygg!
Tänk om nått sånt kunde hända mej, men nejdå mitt liv förblir vardagligt och trist......
Premiär red liten sanny i ridhuset vilket som väntat inte var några problem men snacka om att ha en härlig och markvinnande galopp! Tjopp tjopp så var långsidan slut och lyssnade skit bra på skänklarna och galopp fattningar så nu ligger hon bra till :P
Saknar dock snygging nr 1 som går i orsa och tydligen har ganska tråkigt men till helgen ska jag hem och pussa lite på honom så han blir glad igen :D

Nej nu får de vara nog skrivet, det ska ju vara läsbart åxå!
Från vansbro, Hade!

1 kommentar:

  1. sånna där fixidéer kan jag också få ibland, men dum som man är så provar man också! :S jag kan medela dig att det inte händer ett skit efter ett paket alvedon :P

    SvaraRadera