lördag 21 november 2009

Time goes on, and on, and on....

Lördag igen!
Har inte gjort ett skit idag, vilket brukar känne tecknas av att man är i orsa. Om ni tyckte vansbro är segt testa orsa så garanterar jag att vansbro därefter ses som värsta party stan :P
Följde med på en tripp till Falun och myste lite i nya huset och kolla på tvn, brukar jag ju aldrig göra annars, och tog sen in en något pist Grisen som var noga med att påpeka att han skulle kommit in för 1 ½ timme sen. Humöret blev ju inte bättre heller av att jag skulle rykta, linda och gosa heller förutom att jag hade mockat men inerst inne vet jag att han uppskattade det lite grann iallafall ;)
Ingen sovmorgon blev det imorron heller måste upp 9 och packa ner allt till sanny och så ska vi försöka övertyga henne om att gå in i transporten utan arne åxå, önska oss lycka till det kan behövas xP

Från lilla orsa, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar