söndag 1 november 2009

Söndag

Har haft en ganska rolig dag faktiskt:)
Började dagen med att ha ridlektion med Emma på Bianca som trots att hon inte gjort något alls på nästan 3 månader i ridväg var super duktig! Red igenom lätt c programmet i trav, hoppade i galopp och galopperade i hagen allt utan tvärnitar, plötsliga svängar åt motsatt håll eller bakutsparkar :P
Nästan så man blir lite tårögd när jag tänker på vilken förebild och ridlärare jag är för dom och ser till att dom blir så jäkla bra xP Hahahahah eller nå sånt :P
Tebax i Vansbro igen då med den gule, skola imorgon dessutom, börjar med historia och svenska, 2 ämnen jag ligger så i fas i ;)
Borde igentligen plugga just i detta ögonblick men hela jag skriker NEJ varje gång jag närmar mej böckerna så jag skiter helt enkelt i det tills vidare:P
Från vansbro, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar