måndag 30 november 2009

En kadriljträning senare..

AA jag blir tokig på den jävla kadriljen!
Bara 3 ggr till så är vi äntligen klar med den där skiten sen, seriöst jag har inte mycket till övers för den just nu :P
Redovisning på nationella i svenskan imorse, gick bättre än förväntat förutom den lilla detaljen att mitt talmanus var typ helt olikt alla andras vad gäller uppbyggnad och innehåll. Men strong som man var var det bara att läsa vidare och se glad ut xP

Red liten sanny idag som var hade sitt bästa ridpass hittills!
Kanske inte världens bästa unghäst hantering dock då hon mitt i uppsittningen går iväg med mej hängande på sidan, stannar upp när hon inser att jag sitter på fel ställe och väntar snällt tills jag har kravlat upp i sadeln. Normalt unghäst beteende hade varit att kuta iväg men nu är ju min häst inte som alla andras direkt, lite knäpp är hon allt :P
Kunde idag skritta i form, byta om volt och galoppera flera varv i form OCH flytta lite undan skänkeln i skritt! Så duktig så :)
2 dagar kvar sen ska jag ta mej en skön ridtur på snygging nr 1 som saknas så in i helvete <3
Men nu sängen och upp tidigt till skolan imorron...

Från vansbro, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar