måndag 4 januari 2010

En sväng dit, en sväng hit..

Ännu en totalt onödig vända till vansbro är nu avverkad..
Seriöst börjar tvivla på om jag verkligen är ridbrud för en sådan skulle garanterat INTE glömma precis alla sina ridgrejer i stallet 8 mil bort!
Aja nu är dom hämtade iallafall så nu kan jag utan att skämmas åka ner till klubben och rida på torsdag :D
Träningen har kommit igång igen, får se hur länge det varar den här gången men var lite pepp och sprang det första jag gjorde imorse. Lite klantig väg bara med bara uppförsbacke som bokstavligt talat höll på att bli min död men bet ihop och dog i duschen efteråt istället :P
Befarar dessutom att det snart blir slagsmål här hemma så snart retirerar jag tillbaka till vansbro, hemma bäst i lagoma mängder xP
Nu har jag nog försummat historieböckerna för länge dock så tyvärr blir det att plugga resten av kvällen...-.-
Från orsa, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar