onsdag 27 januari 2010

Jag vet...

Dåligt uppdaterat jag vet men ska bli bättre!
Kan väll inte säga att det är nått nytt hittills som jag upptäckt hästen är fortfarande super fin, ridbrudarna är som dom är ;) och skolan går segt....
Men motivationen kommer nog tillbaka tillslut ska ni se!
Blev en vandrande snögubbe när jag skulle gå mina 2 minuter hem vilket skarpt ogillas då snön kan försvinna nu! Sommar var är du!?
Har iallafall helgen att se fram emot med lite hemma party hos någon, då Erika ska ha KUL! Men då det är jour dagen efter kanske jag inte ska ha för kul eller skaffa skjuts ut xP
Ska nu ta och pallra mej ut till stallet och prova ny sadel på Sanny, och vi håller tummarna för att den ska passa så vi äntligen kan få en egen (Y):D
Från Vansbro, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar