torsdag 7 januari 2010

MEN!

Fan jag är inte bra på det här med att hålla löften!
Lovade mej själv att jobba och plugga så jag fick undan så mycket som möjligt nu under lovet och slippa stressa nu till våren.
Har jag gjort just det och sparat mej själv massa besvär?
Nejnejnejnejnej....... Erika har istället roat sej med att göra om ett gammalt arbete och läst om 600 sidors böcker som hon absolut inte visste hur de skulle sluta xP
Aja shame on me! Behöver en spark i arslet och motivations piller sen går de nog på räls igen ska ni se:P
Måste bara passa på att berömma min älskade häst som var så duktig och kunde rida upp på medellinjen och göra en skritt halt i form och hör och häpna göra 15 m volter i galopp ;)
Den andra älsklingen roade sej med att vissa upp diverse stegringar och capriol bockningar i boxen som bara han kan :P Puss på er ni e fan bäst!!!
Ska gå ut och fodra kväll och passa på och pussa lite på båda två medans jag fortfarande kan;)
Från orsa, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar