fredag 15 januari 2010

O, you go girl!

Älskar min motivation till skolarbete just nu, 2 dagar --> 2 arbeten!
Är mäkta imponerad kan jag säga får se till att få någonting gjort medans det håller i sej;)
Måste dessutom se till att motivationen kan vidga dej lite och föröka inkludera histora arbetena som måste vara klara till nästa vecka, har hittills endast sträckt sej till svenskan och skulle behöva utökas :P
Aja ska väll vara glad för de lilla jag har;)
Red förresten sanny igår med sporrar och dressyrsadel, vilken stjärna!
Måste bara fixa lite med galoppen sen kommer allt att gå på räls för just nu är hon så jäkla duktig <3
Tro det eller ej men ställde mej och gjorde lasagne igår med felicia, eller jag gjorde maten medans felicia kollade på tv ;) haha men gott var det och när jag faktiskt uppbådat motivation till att hoppa idag åxå vakna jag självklart och var sjuk så de var bara att glömma så fick mej några extra timmar under täcket och en försvunnen talförmåga..
Aja jag SKA vara frisk imorron då det först blir jour sen färd till orsa och wasa med brudarna från Orsa och Vansbro!
Ska ta och dra på mej några extra lager och åka ut till stallet och kanske skritta en sväng med superstjärnan så hon får röra lite på sej sen blir det defenitivt hem till värmen igen.
Instängd i en lägenhet, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar