onsdag 13 januari 2010

Skyll dej själv....

Motivation kom till mej, jag är i desperat behov av dej just nu!
Vaknade imorse och insåg för första gången hur jävla mycket jag har kvar i skolan och att det defenitivt inte skulle skada om jag började sätta lite fart..-.-
Ingen trevlig upptäckt men jag har bara mej själv att skylla så det är bara att piska på sej själv och hittar jag världens motivation till att träna och laga mat så kan jag fan hitta motivation till att plugga åxå!
Aja tur iallafall att ridningen går toppen annars hade jag väll sjunkit genom jorden just nu men kan stolt meddela att min häst är bäst!
Hade privat lektion för Nan igår vilket gick så jävla bra så ni fattar inte!
Kunde sitta ner och rida på henne för första gången och hon bara flög fram och gjorde allt jag begärde från samla upp galoppen till att göra några stegs skänkelvikning. Så jävla fin!
Traven är bara som att sväva fram och galoppen och skritten likaså, herregud jag låter som en förälskad ridskoleunge men hon är fan bäst! <33
Återbesök med snygging nr 1 imorron dessutom så håll tummarna!
Vi vill inte ha några fler behandlingar utan nu får de vara nog så jag kan sätta igång han igen:D
Ska pallra mej ut till stallet och rida lite på snygging nr 3 alias Monnrace och rykta lite på snygging nr 2 alias sötnos sen ska jag banna mej plugga som fan!
Från vansbro, Hade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar