söndag 24 oktober 2010

Dan före dan!

Gissa vad, jag får sova imorgon HÄRLIGT!
Och för att göra saken ännu bättre så är det för en gångs skull en söndags film på tvn No country for old men som jag hoppas kommer leva upp till mina förväntningar och sina oscars :P
Har förövrigt varit en allmännt slapp dag som vi sedan bestämde behövde livas upp och vad livar inte upp en dag som pannkakor! Sagt och gjort drog vi optimistiska iväg mot Tesco bara för att inse väl på parkeringen att vi ännu en gång hade åkte ditt klockan 5 på en söndag när vi egentligen vet att det stänger 4... aja de va bara att vända och köra till lilla affären där den ignorerande snyggingen stod ute och rökte och vi desperat letade och försökte tyda förpackningarna för mjöl och socker. Seriöst, trust me de är avancerade saker de skriver på sånna där xP
Men gött vare då iallafall vill jag lova (Y)
Dramatiken ökade sedan betydligt när förutom våran gas även elen i trailern helt plötsligt dog och vi sitter som fån och har absolut inte en aning om hur man gör för att fixa detta. Tur Simon var tillgänglig iallafall och kunde guida oss så vi slapp spendera natten med massa hästtäcken för gott folk de blir nästan 4 minus här borta ;) Men de är iallafall kallt xP
Vi har iallafall kommit fram till att sanny behöver kolla synen, förutom att hästen ännu en gång bet sej i läppen dunkade hon i huvudet två gånger rejält i boxväggen efteråt, stackarn blev ganska skamsen och behövde mycket godis och kramar för att återfå sitt goda humör igen söthästen <3>
Blev lite filmning av ridpasset idag för att se på utvecklingen men de var inte de bästa hon gjort så jag lägger istället upp lite bilder från filmen, se och gråt mina vänner för så fin är hon ;) haha
Från en uppvärmd trailer, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar