fredag 22 oktober 2010

Jobb, jobb, jobb

Attans måste lära mej att tvätta tidigare på dagen alltså, nu är klockan 11 och inte fan är maskinen klar än...
Mitt kreativa städande blev ju inte heller så lyckat, duschen hann jag med sen skulle jag baarraa läsa några sidor ur en bok vilket resulterade att den nu 3 timmar senare är utläst (Y)
Tar det som ett tecken, jag är inte gjord för städning helt enkelt, helt klart nr 1 på min lista när jag blir rik SKAFFA STÄDARE! Det blir definitivt prio ett efter de obligatoriska hästbuss, stall och snygg toyboy ;P
Hoppade även sanny idag som bokstavligt talat var galen! Passade på att testa milobett på henne som är lite kombinerat tungfrihetsbett och hackamore stuk, yey sa sanny studsa på stället och sikta i full fräs mot hindrerna TILLS hon insåg att det var nytt bett och faktiskt tog halvhalten och hoppade fint och lungt istället, haha söthästen. Dock vet jag inte hur hon lyckas men ännu en gång hade hon bitit sej själv i läppen, jag menar hur normalt är de på en skala? xP
Städningen får panik göras imorgon istället innan bästa Sandra kommer med de mest underbara som skapats, svenskt lösgodis! Nu ger jag upp efter en hård kväll ;)
G´night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar