lördag 16 oktober 2010

Detox

Dag 2 av nyttigt liv!
Erkänner att okej nått digestive kex har jag syndat med och ja det var jävligt gott och SÅ värt det! Men har nu infört en ny kampanj förutom snygg, smal och slimmad till juldagen införs nu även Erika té drickare! Update, går inge vidare...
Seriöst, varmt vatten som luktar gott!? Inge socker får jag ha i det heller och mjölk gör ju knappt nån skillnad men jag har kommit fram till att det borde ju vara bättre att dricka té än käka godis. En update till mej själv, det suger! -.-
Men success, några rader och själva uttråkheten av att sitta här fick mej att tappert tvinga i mej halva koppen, jag visste väll att det här skulle bli en lyckad kampanj (Y)
Aja tillbaka till den vardagliga verkligheten, hela veckan själv med hjälp av förutnämnda praktikant medans sandra åkte för att hälsa på sin amazing boyfriend i sverige. Tror vi att det är turista i göteborg det besöket syftar på, hmm ;) haha nej nu ska jag inte vara taskig xP
Och trots att Sandra försökt med en jag hatar sanny kampanj kan jag upplysa er om att den är helt och hållet missriktad, visst jag kan erkänna att hon antagligen har slagit huvudet kanske lite för många gånger i boxväggen MEN vad sägs som 90 oxrar, öppna på medellinjen, galopp från skritt och snart förvänd galopp. I know hon är fan helt otrolig, nästan så man blir lite halvt tårögd xP
Nej slut på min sjukt roliga humor, nu ska jag ladda för hopptävling på dressyrhästen imorgon och klämma i mej mitt resterande ljumna té med tanken på gymmet/Matt personlig tränare som motivation och mål för imorgon kväll ;)
Thank u and Godnight!
Update om pucko alias pengatjuvt, kommer förmodligen åttalas för stöld då stupid inte kunde kontrollera sej så syyyynnnd!

1 kommentar:

  1. Vi vill ha fler upptateringar! Måååånga fler! :)
    Helst dagliga uppdaterinagar ;), om strunt saker om det må så vara! Närå, så hård ska jag inte vara men någon mer, så vi vet att du lever :)

    Många kramar!

    (Hm, missbrukande av utropstecken eller vad... Hahah)

    SvaraRadera