onsdag 20 oktober 2010

Underhållning på HÖG nivå

Illa när man helt plötsligt får för sej att de engelska telefon försäljarna inte har hört av sej på länge och får lov att lyft på luren och lyssna om telefonen lever. Och ja till alla oroliga, den lever och jag hör en signal. phu!...
Kreativt målande har iallafall gjorts här borta hela dagen och min vägg från igår var tack och lov helt oskadd trots vattenfallet igår och nu är härmed hela utestallarna målade och fina. Praktikanten hade dessutom fått lite fart i benen och jobbade riktigt fort idag, jag är stolt arbetsledare! Och lyckades ännu en gång kalla vattenslang för hora, mina damer och herrar det är hose inte hoe som jag lyckades slänga ur mej xP Bra där!
Har sedan underhållit mej med Rambo 1 och 2 såhär på kvällskvisten, kan meddela att de fortfarande är lika bra och sparade 3 och 4 för vidare underhållning imorgon kväll som antagligen kommer vara lika händelserik som denna..:P
Men sannys goda humör har då hållit i sej och hon gick lika fint idag som hon gjort hela veckan så börjar bli riktigt pepp på att åka på tävling om nån vecka :D
Nej klockan närmar sej 10, dax för sängen och jobb imorgon... Tjoho!..
Från England, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar