söndag 16 augusti 2009

Aldrig mer!

Hur fan klarar människor igentligen att sälja sina hästar!?
Alltså jag kan säga att jag suger på det, bara ungen hade setat upp och börjat rida lite börja tårarna rinna och jag fick lov att gå därifrån en stund. Kämpade mej sen igenom resten fast tårarna ville fan aldrig sluta, och inte hjälpte det att dom såg ut att trivas jätte bra med varandra. Sen när dom äntligen åkt börjar självklart den ömma modern med att ja dom vill nog ha honom ganska snabbt så du måste nog fråga dom om du får låna honom över eliten...
Asså va fan det är väll fortfarande min häst, in my as att jag tänker fråga om jag får låna honom över eliten de får dom kort och gott stå ut med.


Nej nu ska jag köpa mej choklad sätta mej i soffan och stänga in mej för resten av dagen måste nog fylla på med vätska åxå för den börjar ta slut x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar