onsdag 5 augusti 2009

träningsvärk nästa.

Åkte in halv 8 imorse och hård tränade ordentligt kan man säga.
Började morgonen med dressyr på divan som i definition kan beskrivas som en planka så stel som hon var men efter en timme lossna de och fin blev hon! Insåg en kvart senare hur mycket klockan var och kuta in i stallet och bytte till solis som efter gårdagen hade insett att dressyr bara var drygt och var en riktig gris, snacka om att ha humör tvärstanna, backa och slå bakut var bara några av trixen han visade upp istället men insåg sen att han blev mer trött av det än jag och gav upp och blev riktigt fin jobbade till och med i galoppen tillslut! :D
Tog sen med rambo ut till dressyr banan där han direkt ramla omkull och låg och snarkade mitt ute på banan medans jag hjälpte felicia med moonrace. Drog sen med ut grisen på en promenad med rambo och felicia och moonrace vilket var riktigt skönt.
Och allt hann jag med innan klockan var 12 så jag är riktigt imponerad, men när man kom hem var det ju frågan vad man skulle göra så hör och häpna jag städade. Har sen dess setat framför tvn läst och haft allmännt tråkigt. Nej vansbro är inte direkt händelsernas centrum kan man lungt säga, vad gör igentligen människorna som inte håller på med hästar hela dagarna? Den frågan har jag ställt mej många gånger x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar