tisdag 25 augusti 2009

Hurtbulle!

Äntligen!
Har äntligen kommit igång med träningen igen vilket var välbehövligt, simmade riktigt träningsprogram för första gången på nått år igår vilket var skapligt gött. Hade glömt bort hur drygt det var. Gick sen på prommenad med Felicia och Hanna och hundarna och avslutade sen med filmkväll utan godis ;)
Skulle sen kolla lite snabbt om nått kommit ut till DM och insåg att det var massa c ponnyer med så fick lite smått panik så nu blir det hårdträning av programmet idag med den gule. Måste försöka förmedla att det går att göra en ökning från andra bokstaven fast han fått för sej att det är helt onaturligt och omöjligt.
Väntar bara på att historia lektionen ska dra igång så man blir klar och kan sticka till gymmet en sväng innan stallet, måste dessutom investera i en tunn jacka vilket är välbehövligt för hur gärna jag än vill kan jag inte dra på min på rea otroligt snygga vinterjacka än för så kallt har det inte blivit. Men då var det ju frågan om pengar igen, nej jag ska hitta botemedlet för nått livshotande så jag kan bli miljonär för pengarna försvinner lite för snabbt x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar