måndag 3 augusti 2009

Motivation!

Mitt nya hälsosamma liv har börjat riktigt bra faktiskt!
Inget godis plus att jag till och med var motiverad till en promenad in till stallet med Rambo, vilket var väldigt skönt förutom att jag fick för mej att gå i en tjock tröja och höll seriöst på att dö av värme slag. Träffade sen sanna i stallet och liftade hem igen;)
Var in och red idag till och med så nu känner jag mej extra nyttig, red solis som var jätte fin i traven och skritten behöver jobba galoppen lite bara men de får vi träna under veckan. Longerade sen grisen som var även han jätte fin tills deltagarna till handikapp lägret dök upp vilket resulterade i svansen rakt upp och stajla som fan vilket var väldigt roligt att se på men kanske inte så mycket till arbete x)
Laddade sen hem meet the spartans som var en stor besvikelse, visst lite kul var den väll men i övrigt.. nej. Vägde istället upp det med att se på rocky 4 som var lika bra som alltid.

Nej nu måste jag lägga mej måste upp tidigt imorron om jag ska hinna rida solis och divan innan lägret börjar halv 10 imorron, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar