tisdag 18 augusti 2009

Paddling

Då var paddlingen för i år avklarad då.
Kul hade vi fast jag och Malin behöver nog träna vår paddlings teknik något x) Vi körde lite mer serpentiner än dom andra:P
Lyckades även slänga i sandra även fast de kom på bekostnad av min egen torrhet men shit the same i for hon och passade även på att kasta i anna och elin samtidigt som såg lite för torra ut.
Åkte sen ut till stallet och kollade på tävlingarna, stort GRATTIS till sanna och hedwig som kom tvåa i b3an på 69%!!
Blev filmning av grisen också till några spekulanter kändes jätte fin och har slutat spänna till i nacken.
Reminder till mej själv att fokusera bättre på vad jag gör när jag rider och inte tänka och titta på så mycket annat när jag tränar så blir resultatet ett helt annat.
Stallet imorron då och film sen, tro mej allihopa att om ni bara hade låtit mej välja film en gång ska ni se att ni gillar mina manliga filmer åxå;)
(Bilden föreställer sanna och divan på gy DM 09 hade ingen med hedwig:P)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar