fredag 7 augusti 2009

Vad säger man...

Var ute och tränade dressyr med grisen och fick sällskap av Märta- Monty, Felicia- Mr och Nan. Grisen var jätte fin och fick till och med beröm av Nan vilket kändes toppen, men tycker synd om Felicia som efter träningen fick veta att hon inte fick tävla Mr i höst. Taskigt tycker jag då de var hon som var lovad först....
Bytte sen till solis och red barbacka dressyr som va skit roligt, solis studsa och hoppa och gjorde allt för att slippa undan men som tur var flög jag inte av, fin blev han och galoppen börjar lossna ordentligt.
Lyckades sen när jag skulle köra fram transporten ha av wiren vilket jag hoppas att inte mamma märker på ett tag då jag redan har repat transporten en gång x)
Blir nog att ha kvar rambo i höst iallafall då han trivs så bra, plus att jag får lov att röra lite på mej med alla promenader alltså bara fördelar! Laddad till tävlingen på tisdag iallafall träning för nina måndag med lite finslipning sen ska vi utklassa alla d ponnysar har vi bestämmt så ni får hålla tummarna :)

1 kommentar:

  1. Hur typiskt Nan är inte det?
    Jag tycker då synd om felicia.

    SvaraRadera