torsdag 9 juli 2009

Dystert...

Jävla regn....
Det har öst ner hela dagen nu, man borde ju tycka att det tillslut borde sluta liksom de är ju logist att det inte kan hålla på i evigheter.

Men ibland vinner verkligheten över logiken och jag kan säga att pågrund utav detta har jag idag gjort, hm få se... absolut ingenting!

Jo jag var in och körde vilket gick skit... väldigt många saker har gått skit den här veckan så jag hoppas att det väger upp till imorron så jag inte flyger av eller stannar ut mej eller nå annat patetiskt.

Asså jag har kört massa gånger och kör upp om 2 veckor men ändå var jag påväg upp på trottoarkanten, körde nästan på en vid övergångsställe, missa järnvägsövergångar och var allmänt virrig, jag glömde till och med handbromsen i när ja skulle starta!
Erika tar körkort om 2 veckor hm.. not!
Seriöst skärpning gäller!

Men jag tror jag vet varför ofokusering gällde så skärpning även på den fronten! hade klarat nästan en vecka men fick typ panik och bröt den trenden typ precis innan körningen vilket nu är bevisat som ingenting effektivt...

Lyckades iallafall övertala mamma att ta hästrna imorron så nu blir det äntligen sovmorron vilket är välbehövt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar