lördag 11 juli 2009

Wiie! :D


Var riktigt stolt över mej själv imorse, gick upp halv 8 för att vakna till ordentligt till körlektionen som va 9 i mora. Satt sen tappert och försökte hålla mej vaken genom att titta på svampbob på tvn vilket lyckades riktigt bra tills ja vakna till och insåg att klockan va 20 i 9.. x)

Lyckades sen göra BRA (för att vara mej) svängar från huvudled till liten väg för en gångs skull vilket kändes så skööönt! Lyckades även komma ihåg handbromsen den här gången :P

Har sen spenderat resterande av dagen inom hus framför datan, lyssnat på musik och svurit över att tetris inte ville som jag ville och försökte tappert klämma ur sandra vad hennes pojkvän heter för hundra femtielfte gången och tvinga anna att följa till dansbands veckan. Inget utav mina försök var vidare lyckade så jag gick då ut för att va lite social med mina hästar och fick som tack ett bit märke i fingret när Bianca misstog mitt finger för en knäckebröd bit.

Men nu ska jag röra lite på fläsket och gå ut på en kvälls promenad med marre vilket till och med förvånar mej då jag är väldigt "bekväm" person som aldrig brukar röra på mej i onödan. Men men nån gång ska va den första även för mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar