onsdag 8 juli 2009

Grattis to the bro!


Grattis till Emil som nu blivit 15!:D

Orkade precis masa mej upp på morgonen för att sjunga lite men efter att ha setat halvdöd i en kvart gav jag upp och la mej i min sköna säng igen, menmen upp va ja iallafall!

Åkte sen in med den gula för att träna lite hoppning, tänkte att vi måste träna om vi nu iallafall ska ut på hopptävling för en gångs skull.

Gick skit så nu funderar jag allvarligt på att stryka mej i lätt cn men vi får se, blir lite orolig när han håller på så här och det även är samma sak i dressyren..

Hoppning brukar han ju tycka är kul men nu vet ja inte vad... Nån som har NÅTT tips om hur man får en seg häst pigg som inte inkluderar ändring av mat, sovtider, bete, semester, vila, rejsa i skogen och bada? dessa metoder är redan beprövade och funkade defenitivt inte:P

Borde masa mej iväg och duscha och dra iväg te marre men då det spöregnar ute och är kallt kan jag ärligt säga att jag inte känner för att gå på orsa yran. Skulle hellre lägga mej under täcket och tycka synd om mej själv som har en så anorlunda ponny x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar