söndag 12 juli 2009

Sälen :)

Jaha när man äntligen tror att man ska få sov morron och för en gång skull sover riktigt skönt tror du inte att en viss person, nämner inga namn, bestämmer sej för att de är den perfekta morgonen för krigsspel och vrålar DÖ! åt påhittade soldater hela morgonen... Även fast man ligger i andra rummet och vrålar DÖ! åt den verkligt korkade personen som då kan tänka sig att sänka tvn lite men inte mer...

Försökte sen flitigt bearbeta mamma om att få köra bilen när vi ska till sälen men även där misslyckas jag och får sitta i baksätet med dåvarande hat objekt nr 1. Måste nog jobba på min övertalnings teknik den verkar inte vara så övertygande som jag trodde.

Grillade sedan korv i horrmund med släkten vilket var riktigt mysigt, ställde till och med upp med att ro när emil och filip skulle ut i båten för att fiska. Men tror du man blir uppskattad för det? Nejnej då styr man för mycket, för lite, ror för snabbt, ror inte snabbt nog eller låter båten driva för länge x)

Aja lyckades iallafall få 4 fiskar vid bryggan sen som emil och filip var snäll att ta av åt mej så dom blev förlåtna för tillfället tills dom kom på att de va roligare att sedan kasta fisken på mej eftersom jag skrek så högt.

Ellen, lea och jag bildade sedan pakt och de visade sej att även killar skriker som tjejer när dom får en död fisk i ansiktet.

Åkte sen hem till marre och blekte håret och käka chips, blev ganska förtvivlat när de först såg ill gult ut men de försvann tack och lov förutom några mystiska bruna ringar som från ingenstanns dög upp i håret närmast hårbotten. Men de syns inte så mycket så de var väll inte så noga med det :P Börjar det sprida sej får jag nog ta det lite mer allvarligt men just nu intalar jag mej att det är unikt och osynligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar