fredag 10 juli 2009

Hoppeponnyn


Jaha då har jag och min hoppeponny gjort hopp debuten! Det gick super bra och vi var felfria i Lätt Dn, skippade Lätt Cn då han va så fin.


Något skillnad att rida fram på hopptävling än på dressyr tävling. höll på att bli påriden minst fem gånger och framhoppningen var katastrof! Seriöst ingen koll var det och minst 20 ponnyer inne i en sörjig framhoppning där alla tyckte de va okej att skritta framför, bakom och spänna sadeln framför hindrerna...

Hmm nej som den äkta dressyr fjolla jag är tycker jag bättre om dressyr tävlingar x)

Nu ska den gule få en veckas semester med bete som han ärligt har förtjänat så ska jag dra till sälen en vecka och om jag kan hitta några följeslagare drar jag på dansbands veckan men icke att jag går dit själv :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar