fredag 23 oktober 2009

Ännu en dag i paradiset

Då var ännu en dag avklarad, endast 5 dagar kvar innan jag får åka hem igen!
Illa egentligen att det skulle vara så att man sitter och räknar ner dagarna tills man får sätta sej på tåget och åka hem igen, hade ju sett fram så mycket till det här!
Aja dagen spenderades i tvättrummet där jag rullade nytvättade lindor, hängde nytvättat, tvättade och sorterade de som torkat.... O så roligt!
Fick följa med ner och longera en unghäst iallafall och vara piskförare vilket var ganska intressant faktiskt då man fick massa tips på hantering och utbildning av unghästar vilket är det ända hittils som varit givande av den här vistelsen i skåneland:P
Saknar dom bästa i klassen och Grisen så in i helvete så nu tycker jag tiden får gå lite fortare så jag kan åka tebax till dalarna igen!
Någon som kan hjälpa mej komma på en plan på hur jag ska smuggla 3 1 miljons hästar med mej till vansbro, formodligen mer tillsammans xP Funderar på att knöla ihop Briar, Okeanos och Rentino i resväskan innan jag åker hem, tror ni de kommer märkas? :P

Från skåneland, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar